Lingua galega:
Tema 1. Páx. 25. Ex. 6 a 8.
Lengua castellana:
Tema 2. Pág. 24. Ej. 1 a 4 de pregunta expres y 1 de trabajo con los campos semánticos.
Ciencias Sociais: Tema 1. Páx. 25. Ex. 6 a 8.
Lengua castellana:
Tema 2. Pág. 24. Ej. 1 a 4 de pregunta expres y 1 de trabajo con los campos semánticos.
Estudar o relevo e as costas da península ibérica e de Galicia, que son os espazos protexidos e saber situar 2 en Galicia e 2 no resto de España.
Estudar os elementos e características dun río e os ríos das vertentes cantábrica, atlántica e mediterránea.
Tema 1. Páx. 21. Ex. 4.
Páx. 23. Ex. 4
Ciencias Naturais:
Estudar todo o tema 1.
Matemáticas:
Estudar os elementos e características dun río e os ríos das vertentes cantábrica, atlántica e mediterránea.
Tema 1. Páx. 21. Ex. 4.
Páx. 23. Ex. 4
Ciencias Naturais:
Estudar todo o tema 1.
Ciencias Naturais: 6º B
Estudar todo o tema 1.
Tema 1. Páxs. 22. Ex. 1 a 3.
Debuxar as células do tecido epitelial da cebola.
Debuxar as células do tecido epitelial da cebola.
Tema 2. Pág. 31. Ej. 4.
Pág. 32. Ej. 1 a 5.
Examen de los temas 1 y 2 el martes 18.
Pág. 32. Ej. 1 a 5.
Examen de los temas 1 y 2 el martes 18.
Valores:
E. Plástica:
Debuxar 2 personaxes de cómic combinando formas de cacahuete.
Debuxar 2 personaxes de cómic combinando formas de cacahuete.
Plan lector:
Informática
Informática
No hay comentarios:
Publicar un comentario