Lengua castellana:
Tema 4, págs. 49 y 50: estudiar las palabras primitivas y derivadas (como se forman) y que son y como se acentúan los diptongos e hiatos.
Tema 4, pág. 49, ej. 1 a 3.
Tema 4, pág. 50, ej. 1 a 4.
Tema 4, págs. 49 y 50: estudiar las palabras primitivas y derivadas (como se forman) y que son y como se acentúan los diptongos e hiatos.
Tema 4, pág. 49, ej. 1 a 3.
Tema 4, pág. 50, ej. 1 a 4.
a
Lingua galega:
Coñecemento do medio:
Estudiar as páxinas 1 e 2 do esquema resumo.
Tema 1, pág. 14, ejercicios 1 a 5.
Coñecemento do medio:
Estudiar as páxinas 1 e 2 do esquema resumo.
Tema 1, pág. 14, ejercicios 1 a 5.
Matemáticas:
Tema 4: Saber como averiguar todos los divisores de un nº y que son los números primos.
Tema 4, pág. 52, ejercicios 1 a 3.
Tema 4, pág. 53, ejercicios 1 y 2.
Estudiar la tabla del 6 (recordad que hay que repasar diariamente un rato para llegar a conseguir automatizar las respuestas).
Inglés:
Tarefas para a casa: AB páxina 11, exercicios 6 e 7.
Preguntas de exame:
Tema 4: Saber como averiguar todos los divisores de un nº y que son los números primos.
Tema 4, pág. 52, ejercicios 1 a 3.
Tema 4, pág. 53, ejercicios 1 y 2.
Estudiar la tabla del 6 (recordad que hay que repasar diariamente un rato para llegar a conseguir automatizar las respuestas).
Educación para a Cidadanía:
Preparar o debate sobre o sexismo poñendo especial atención nas nosas actitudes que son as que mellor coñecemos.
Preparar o debate sobre o sexismo poñendo especial atención nas nosas actitudes que son as que mellor coñecemos.
Alternativa:
Por grupos escoller unha historia e preparar a súa representación, escenografía e vestiario.
Por grupos escoller unha historia e preparar a súa representación, escenografía e vestiario.
E. Plástica:
Inglés:
Tarefas para a casa: AB páxina 11, exercicios 6 e 7.
Preguntas de exame:
- Completar frases escollendo un verbo en forma afirmativa dunha lista (lección 1 do tema), adaptándoos cando se trate dunha 3ª persoa do singular.
- Escribir a terceira persoa do singular dunha serie de verbos usando as regras (ver AB páxina 67).
- Escribir ordinais.
- Elaborar un texto sobre as nosas rutinas diarias (levantarse, almorzar, ir ao cole, materia preferida, tempo de lecer...).
No hay comentarios:
Publicar un comentario