Lengua castellana:
Estudiar que es una preposición, las preposiciones y las contracciones.
Leer la lectura del tema 1, págs. 6 y 7.
Unidad 1, pág 8, ej. 1, 2, 3 y 4 (Escribimos sobre el texto).
Estudiar que es una preposición, las preposiciones y las contracciones.
Leer la lectura del tema 1, págs. 6 y 7.
Unidad 1, pág 8, ej. 1, 2, 3 y 4 (Escribimos sobre el texto).
Lingua galega:
Ler a lectura da unidade 1, páxs 6, 7 e 8.
Unidade 1, páx 8, ex. 1, 2, 3, 4 e 5.
Estudar os elementos da narración (páx. 9).
Ao final (debaixo de Inglés) e para os que aínda non teñen o libro está a páxina co traballo de hoxe.
Ler a lectura da unidade 1, páxs 6, 7 e 8.
Unidade 1, páx 8, ex. 1, 2, 3, 4 e 5.
Estudar os elementos da narración (páx. 9).
Ao final (debaixo de Inglés) e para os que aínda non teñen o libro está a páxina co traballo de hoxe.
Coñecemento do medio:
Estudar as fichas da Idade Media (Tema completo).
Facer os exercicios: 15 a 19.
Matemáticas:
Estudar as fichas da Idade Media (Tema completo).
Facer os exercicios: 15 a 19.
Matemáticas:
Tema 1, pág 11, ej. 3, 4, 5, y 6.
Estudiar la tabla del 8.
Educación para a Cidadanía:
Lembrádevos de buscar ideas para elaborar por grupos o traballo: "O mundo que queremos". Algunhas ideas que podemos tratar: Paz, guerra, sexismo, as relacións entre as persoas, riqueza, pobreza, traballo, paro...
Estudiar la tabla del 8.
Educación para a Cidadanía:
Lembrádevos de buscar ideas para elaborar por grupos o traballo: "O mundo que queremos". Algunhas ideas que podemos tratar: Paz, guerra, sexismo, as relacións entre as persoas, riqueza, pobreza, traballo, paro...
Alternativa:
Traballo por grupos de 4 persoas. Elaboramos normas para facilitar a convivencia na clase.
E. Plástica:
Traballo por grupos de 4 persoas. Elaboramos normas para facilitar a convivencia na clase.
E. Plástica:
Crear o guión dun cómic e debuxalo. Lembrádevos de que temos aínda 2 semanas máis para remátalo.
Inglés:
Expresión:
Os elementos da narración
Unha
narración é o relato duns feitos reais ou imaxinarios que lles
suceden a uns personaxes nun lugar. Un conto é un tipo de texto
narrativo, pero tamén o é unha novela, unha lenda…
Nun
texto narrativo aparecen os seguintes elementos: • Narrador , que
conta a historia. Hai dúas clases de narrador: – en 3.ª persoa :
conta unha historia que lles sucedeu a outros personaxes; – en 1.ª
persoa : conta unha historia na que el participou. • Personaxes que
interveñen. O máis importante, aquel do que coñecemos máis datos,
é o protagonista . • Espazo , é dicir, o lugar onde se desenvolve
a historia. • Tempo , isto é, a época (pasado, presente ou
futuro), a parte do día, etc., na que suceden os feitos.
Lembra
Nunha
narración, ademais da voz do narrador, a miúdo aparecen tamén
diálogos entre os personaxes.
Exercicios
1
Le o seguinte conto e resolve as cuestións que se formulan:
Como
todos os luns, o señor Matías preparou o seu caldo de ver - duras
e, mentres fervían, saíu á porta a perder a mirada e os pen -
samentos, que se espallaron todos polo ar.
Distraído,
non se decatou de que da cheminea estaba a saír un fume envolvente,
que o espertou bruscamente. De súpeto, viuse enroscado por unha
corda de fume que o empurrou escaleiras abaixo ata o eido da súa
veciña. A mesma corda moveulle a man para poder coller unha das
moitas galiñas que por alí había.
E
logo levouno polo ar ata a súa cociña.
Pronto
saíu da cheminea un delicioso arrecendo a caldo de gali - ña. A
señora María, que así se chamaba a súa veciña, notouno cando
baixou a darlles o millo ás pitas. Unha tea de fume arre - cendente
apreixouna polo van e levouna bailando ata a mesma porta do señor
Matías.
O
señor Matías pensaba que o sabía todo, pero saíu airoso invi -
tándoa a xantar.
Elvira
Pérez
• Di
se o narrador conta a historia en primeira ou terceira persoa.
• Cita
os personaxes que interveñen e di cal é o protagonista.
• Indica
dous espazos nos que teñan lugar os sucesos.
• Cando
suceden os feitos? Copia dous exemplos que demostren o día e o
momento do día en que se desenvolve a acción.
Lembra
Nunha
narración, ademais da voz do narrador, a miúdo aparecen tamén
diálogos entre os personaxes.
1
Le o seguinte conto e resolve as cuestións que se formulan:
Como
todos os luns, o señor Matías preparou o seu caldo de ver - duras
e, mentres fervían, saíu á porta a perder a mirada e os pen -
samentos, que se espallaron todos polo ar.
Distraído,
non se decatou de que da cheminea estaba a saír un fume envolvente,
que o espertou bruscamente. De súpeto, viuse enroscado por unha
corda de fume que o empurrou escaleiras abaixo ata o eido da súa
veciña. A mesma corda moveulle a man para poder coller unha das
moitas galiñas que por alí había.
E
logo levouno polo ar ata a súa cociña.
Pronto
saíu da cheminea un delicioso arrecendo a caldo de gali - ña. A
señora María, que así se chamaba a súa veciña, notouno cando
baixou a darlles o millo ás pitas. Unha tea de fume arre - cendente
apreixouna polo van e levouna bailando ata a mesma porta do señor
Matías.
O
señor Matías pensaba que o sabía todo, pero saíu airoso invi -
tándoa a xantar.
Elvira
Pérez
• Di
se o narrador conta a historia en primeira ou terceira persoa.
• Cita
os personaxes que interveñen e di cal é o protagonista.
• Indica
dous espazos nos que teñan lugar os sucesos.
• Cando
suceden os feitos? Copia dous exemplos que demos - tren o día e o
momento do día en que se desenvolve a acción.
No hay comentarios:
Publicar un comentario