Lengua castellana:
Pág. 135, ej. 8 y 9.
Pág. 136, ej. 1.
Lingua galega:
Páx. 139, ex. 1, 2 e 3.
Estudar os pronomes persoais e as súas contraccións.
Coñecemento do medio:
Pág. 139, ej. 9 y 10.
Páx. 130 e 131: estudar vertente, cunca, curso, caudal e réxime.
Páx. 106 e 107: Estudar golfos, rías e cabos.
Estudar os ríos da vertente cantábrica , da vertente atlántica: Miño e Sil, Douro, Texo, Guadiana e Guadalquivir e da vertente mediterránea.
Estudar os ríos e lagos de Galicia.
Exame o martes.
Matemáticas:
Pág. 133, ej. 2 y 3.
Pág. 134, ej. 1, 2 y 3.
Alternativa:
Inglés:
WORK BOOK: Páxs. 42 e 43 (para o luns 7).
Pág. 135, ej. 8 y 9.
Pág. 136, ej. 1.
Páx. 139, ex. 1, 2 e 3.
Estudar os pronomes persoais e as súas contraccións.
Coñecemento do medio:
Pág. 139, ej. 9 y 10.
Páx. 130 e 131: estudar vertente, cunca, curso, caudal e réxime.
Páx. 106 e 107: Estudar golfos, rías e cabos.
Estudar os ríos da vertente cantábrica , da vertente atlántica: Miño e Sil, Douro, Texo, Guadiana e Guadalquivir e da vertente mediterránea.
Estudar os ríos e lagos de Galicia.
Exame o martes.
Matemáticas:
Pág. 133, ej. 2 y 3.Pág. 134, ej. 1, 2 y 3.
Alternativa:
Inglés:
WORK BOOK: Páxs. 42 e 43 (para o luns 7).
No hay comentarios:
Publicar un comentario