Lengua castellana:
Pág. 36, ej. 1, 2 y 3.
Estudiar los antónimos, los diptongos y la acentuación de éstos.
Pág. 36, ej. 1, 2 y 3.
Estudiar los antónimos, los diptongos y la acentuación de éstos.
Lingua galega:
Rematar a reportaxe sobre a excursión do mércores.
Coñecemento do medio:
Rematar o resumo das páxinas 36 e 37.
Estudar o resumo das páxinas 35 e 36.
Rematar o resumo das páxinas 36 e 37.
Estudar o resumo das páxinas 35 e 36.
Matemáticas:
COÑECEMENTO DO MEDIO.
TEMA 3. A protección do medio natural
A nutrición nos ecosistemas. A relación de nutrición é a máis importante de todas as posibles nos ecosistemas.
A nutrición nos ecosistemas. A relación de nutrición é a máis importante de todas as posibles nos ecosistemas.
1 1 Os produtores do ecosistema.
a. Ecosistemas terrestres.
b. Ecosistemas acuáticos.
2 2 Os consumidores.
a. Consumidores primarios.
b. Consumidores secundarios.
c. Consumidores terciarios.
d. Predadores
e. Preeiros.
f. Parasitos.
3 3 Os descompoñedores.
4 4 As relacións alimentarias.
a. Cadeas alimentarias.
b. Redes alimentarias.
No hay comentarios:
Publicar un comentario